Re: Porównanie zasilaczy

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 13:52:14 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
news:dd7frc$2dr$1@atena.e-wro.net...
> Cześć
>
> Pytanie odnośnie:
> http://age.pl/podzespoly/opis.php?k=634&id=17311&company=
> Jak ten zasilacz wygląda w porównaniu do innych zasilaczy w podobnej cenie
> ? Domyslam się że jego 250W to więcej niż "Codegenowe" 300W, ale czy
> więcej niż "Modecomowe" 300W ?

 I jeszcze mam kilka pytań uzupełniających (odnośnie zasilaczy i nie tylko):
1) Pomiar napięć najlepiej miernikiem, a nie czujnikami na płycie głównej.
Ale w praktyce, jaki jest błąd pomiaru tych "płytowch" ? I od czego zależy ?
Im lepsza płyta tym lepsze czujniki ? Np. na ECSach jaką mieliście różnicę
pomiaru między odczytem z miernika, a z płyty ?
2) Zdaje się że niezabawem przyjdzie mi "reanimować" kilka trupów
(komputerowych). Słyszałem że niektóre elementy w kompie jak są długo
nieużywane, to sprawią potem różne problemy przy rozruchu / działaniu. Czyli
na co mam uważać ?