Re: Kupno dodatkowej kości RAM - wątpliwości.

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 10:10:16 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Nie powinno się.

Hmm, a będzie to chodzić? Bo w instrukcji pisze że można nonECC i ECC,
ale nie napisali czy można takie łączyć. Bo z tego co wyczytałem w
archiwum to ECC ma kontrolę parzystości i to można w BIOSie wyłączyć -
czyli zachowywało by sie tak jak nonECC prawda ?

> Najczęściej buforowane, bo takie się stosuje w serwerach.
> Moduł buforowany możesz poznać nawet "na oko" wg zdjęcia.

Można prosić o jakieś wskazówki? Jak rozpoznać różnice ?

Pozdrawiam Paweł