Re: Karta PCI z portami USB zawiesza

Autor: jacost <jacostr_at_z.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 09:51:56 MET DST

Witam,

To ja może się podepnę. Kupiłem też kartę PCI -> USB 2.0 (chipset ALi) i
zainstalowałem w komputerze z VIA KT266A. Zachowanie jest dziwne:

1. oryginalny sterownik nie chciał się załadować (żółta ikona i błąd 10
w managerze urządzeń); poszło najpierw ze standardowym sterownikiem
Microsoftu, a potem ze starszą wersją sterownika ALi);

2. odczyt podłączonego flash-disku odbywa się z prędkością podobną do
USB 2.0 (3-4 MB/s), ale wolniej niż z nową płytą, którą mam w pracy;

3. zapis flash-disku lub karty pamięci w czytniku jest koszmarnie
powolny (coś średnio 100 KB/s);

4. niektóre urządzenia USB 1.1 podłączone do karty w ogóle nie są
wykrywane -- np. token kryptograficzny albo aparat fotograficzny.

Czy ktoś ma może jakieś sugestie, co to może być i z czym to jeść?
Niezgodność z płytą główną? Cholera wie co? Próbowałem wyłączać
kontroler USB 1.1 na płycie głównej, ale to nic nie zmieniło.

Pozdrawiam

J.