An7 temperatury

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 08:07:24 MET DST

Witajcie,
Co wskazyje trzeci sensor na tej płycie (w MBM pokazuje jako PWT?) i co
ważniejsze do ilu stopni sie toto grzeje normalnie?
Zlozylem rodzicom komputer Sempron 2200 na tej plycie. W stresie proc i
chipset 50,40 stopni. A ten trzeci tez mi sie wydawalo nie nie wyskoczyl
powyzej 40-50.
A tu na nastepny dzien telefon ze alarm sie wlaczyl i cos przekroczylo 90
stopni. Dzis tam jade ale zgaduje ze to ten trzeci czujnik. NIe wiem czy do
serwisu, czy to norma, czy zakladac jakis radiator gdzies?

Dzieki!
Maciek