Re: Poszukuje WD800JB-00ETA0

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 22:16:10 MET DST

Zdumiony tym co niejaki osobnik Prezes ponawypisywał, śpieszę ze
sprostowaniem:

> Witam
>
> Padła mi elektronika na WD800JB-00ETA0 (model z 2003 roku, ale nie
> tylko) jeśli ktoś ma taki dysk i chciałby zarobić lub wymienić na coś
> lepszego to zapraszam do rozmów, sprawa aktualna raczej do
> poniedziałku.
> pozdro
> Prezes
> gg: 5381779
> michal@kandulski.info
> gsm: 501313626

Ja mam tą wersję, której szukasz , tylko nie wiem czy chce go ruszać, bo nie
sprawia problemów, ale jeśli mocno ci zależy to mów, zobaczymy co da się
zrobić

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl