niedrogi laptop

Autor: Rees <rees_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 18:41:23 MET DST

Witam Grupowiczow. Zauwazylem ze watek z laptopami pojawia sie dosc czesto
(tak ja i topic z DVD, LCD etc. etc.), ale raczej cche sie poradzic niz
rzucac modelami.
Otoz planuje kupic za miesiac max laptopa, ktory bezie mi sluzyl glownie do
pracy: narzedzia office, surfowanie po necie, poczta, corel i to wszystko.
Wiec nie potrzebuje zadnego "wypasa". Chcialbym przeznaczyc na ten cel max
3000 pln brutto (oczywiscie plus minus).
I tutaj sam juz nie wiem co jest dobre a co zle. Wypatrzylem ze za te saume
mozna kupic Aristo, Fujitsu-Siemens, Acera, a nawet jakies lowendowe
Toshiby.
Co polecacie? Bo mysle ze jakis mobilny Celeron 1,5 , 512 mb, 40-60 HD,
dvdrw + - , matryca max 15 (moze widescreen?) spokojnie mi wystarczy. Aha i
wazne zeby lap byl w miare lekki i komfortwoy do ciaglego przenoszenia
(prezentacje / spotkanie) i zeby wytrzymal te 3 h na baterii. Bardzo
dziekuje z gory za wszelkie sugestie i rady.
pozdrawiam!
rees