Re: Co mozna przyspieszyc w ponizszym zestawie ??

Autor: RP <r.p.2003.USUN_at_SPAM.wp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 18:11:50 MET DST

Użytkownik "Piotr Karwowski" <literas@WYTNIJuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:dd56t9$6p5$1@inews.gazeta.pl...
> Ale w którym miejscu Twój komputer się krztusi?

no przy pracy na warstwach szczegolnie w duzej rozdzielczosci daje o sobie
znac wydajnosc systemu (teraz z ciekawosci podkrecilem procka z 2.4 na 2.6 i
okazalo sie, ze pamieci mialem ustawione na 266MHz - poszly na 360MHz i
roznica juz jest odczuwalna [mam wrazenie, ze duuuuzo zyskalem podkreceniem
pamieci - prockiem raczej niewiele bo proba z proc. 2.8GHz i pamieciami
300MHz wg mnie wypadla gorzej])

> PS Nie straciłeś jeszcze wzroku z powodu tej "karty graficznej"?

eee - przy grafice 2D nie jest tak zle :-) i tak nie pracuje w rozdzialce
wiekszej niz 1024x768 (monitor 17" CRT) 85Hz wiec karta spokojnie sie
wyrabia i na to nie narzekam :-)

pozdrawiam,
RP