Re: bad sektory

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 15:04:26 MET DST

> Dziwne, a mi się wydawało, że są takie programy. :) Zaznaczyć bad sektora to
> prosty scnadisk potrafi. ;)
> Czy przypadkiem HDD Regenerator nie stosuje jakiejś sztuczki ze zmianą
> polaryzacji czy coś takiego? Nie znam się na tym, ale już jeden dysk ten
> program mi wyleczył z badów. :)

a wiec jest tak ze jak system natrafi na zly sektor to go oznacza jako
nieprzydatny w tablicy fat -- proste formatowanie dysku ktore tylkonadpisuje
fat zniszczy ta informacje . system oznacza ten sektor jako bad -- zeby nic
tam nie zapisywac bo informacjia moze ulec zniszczeniu .

co ma do tego poalryzacja ?? przeciez polaryzacjia to tylko skrecenie wiazku
fotonow zeby mialy jeden kierunek w plaszczyznie w ktorym faluja . glowica
odczytujaca przeiz nie bada kierunku polayrzacji tylko jak sielnie jest dany
fragment dysku namagnesowany .