Re: Co mozna przyspieszyc w ponizszym zestawie ??

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 14:49:57 MET DST

RP wrote:
> Zastanawiam sie nad zwiekszeniem pamieci do 1GB ale nie wiem czy ogolnie nie
> zmienic jej na cos szybszego pozbywajac sie dotychczasowej 512-ki
> (teoretycznie plyta obsluguje DDR333 - ale czy bede mogl wsadzic szybsze
> pamieci zeby ew. w przyszlosci moc je wykorzystac jak przyjdzie mi do glowy

Spokonie mozesz wlozyc DDR400, beda pracowaly na 333.

> Bo zmiana procka na szybszy (plyta obsluguje do ponad 3GHz) chyba nie ma
> sensu ??

Dwie rzeczy dadza najwiekszego kopa:
- RAM (o ktorym pisales), minimum 1GB w kosci DDR400,
- nowy szybki dysk, najlepiej jakies Hitachi, bo te co wymieniles raczej
do demonow predkosci nie naleza.

Po zmianie tych 2 rzeczy zauwazysz znaczny wzrost komfortu pracy.

--