Re: MS Outlook i sugerowanie adresów

Autor: Krzysztof Dudzinski <krzysztof.dudzinski_at_e-surf.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 12:12:32 MET DST

Przepraszam za wrzucenie tego posta na tą grupę. Nie wiedziałem, że dotyczy
tylko i wyłącznie sprzętu. Wybaczcie...

Jeżeli jednak ktoś jest wstanie mi pomóc w tym zakresie, będę bardzo
wdzięczny.

Użytkownik "Krzysztof Dudzinski" <krzysztof.dudzinski@e-surf.pl> napisał w
wiadomości news:dd1vdj$1nv$1@news.onet.pl...