Re: temperatura HD

Autor: xray <xray_at_lemonBEZTEGO.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 10:47:45 MET DST

witam

> ja mam wentylatory przy wszystkich dyskach i tobie też polecam. napewno
> nie zaszkodzą. w razie przgrzania dużo ryzykujesz

kupilem dysko 160 GB Samsung do uzytku wylacznie domowego
HDD Health pokazuje
Value: 109, tj.42.7777778 st.C
Threshold: 0
Worst: 91
Inc: -6

ale to jest dysk niesystemowy. i pomiar jest wykonany w czasie
gdy dysk nie jest w uzyciu.
w zwiazku z tym obawiam sie co sie bedzie dzialo jesli dysk zacznie pracowac
i na dodatek bedzie cieplej na zewnatrz.

mowa w tym watku o wiatrakach.
mozna takie dokupic do hdd ?
czy trzeba potem samemu kombinowac z montazem ?
sa gdzies jakies artykuly o chlodzeniu dyskow ?

pozdr
xray