Problematyczne biosy ?

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 10:20:25 MET DST

Witam !
Może to tylko przypadek, jednak ostatnio zdarzyło się, że
zapragnąłem uaktualnić biosy w dwóch różnych płytach głównych
obsługujących procesory AMD X2
W pierwszym przypadku MSI - K8N Neo2 Platinum - po wgraniu biosu v 1.9
komputer
nie wystartował - pomogło "clear cmos".
Tak przebudowanego biosu dawno nie widziałem, przemieszczono lub usunięto
szereg opcji.
W drugim przypadku Gigabyte - GA-K8NS - wgranie nowego biosu F14
skutkowało paraliżem płyty.
Tutaj nie pomogło nawet przywrócenie ustawień fabrycznych - płyta jest
martwa.
Nie muszę dodawać, że obie operacje przebiegły sprawnie i bezproblemowo
podczas wgrywania.
Zastanawiam się czy to tylko przypadek, czy rzeczywiście po wgraniu nowszych
biosów
dzieją się takie ciekawe sytuacje i z czego to wynika ?
Pozdrawiam !
WOJO