Re: stary sprzęt i USB

Autor: T.N. <xyzxyz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 01:46:03 MET DST

W artykule <dd3m92.bo.9@Hobby.od.19.lat> Sander napisal(a):

> Jaki chipset ?

Chipset czego? Płyty głównej? Niestety nie wiem...

> Już nawet chipset TX pod Pentium I miał obsługę USB 1.1

Komputer to Pentium III 450, płyta z tych, które wtedy były "na
czasie", aktualnie nie mam dostępu do "papierów", które były ze
sprzętem, za pare dni pewnie odkopię i będzie jasne. Liczyłem,
bardziej na określenie dat... Jeśli np. w '99 były już popularne USB
1.1 to pewnie mam właśnie to.

T.N.