ISO 13406-2 jak to jest?

Autor: MP <mpi_at_vp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 00:00:31 MET DST

Mam monitor Belinea 17" i króciutką ciemną kreskę w dolnej części monitora.
Nie wiem jak duży jest jeden piksel ale skoro jest to kreska to chyba co
najmniej 2 piksele są ciemne.
Jak czytałem na temat normy ISO 13406-2 to w przypadku monitora 17" mogą
wystąpić 3 ciemne piksele natomiast w obrębie klastra 5x5 pikseli 0 takich
wad.
Troszeczkę tego nie rozumiem bo przecież każdy piksel leży w obrębie
jakiegoś klastra 5x5 pikseli?
Czasami najprostsze sprawy są najtrudniejsze do zrozumienia, ale może mi
ktoś to wytłumaczy?
No i jeśli 2 sąsiadujące ze sobą piksele są ciemne to jest możliwość uznania
gwarancji? monitor jest kupiony ok 2 miesiące temu.
aha jeszcze jedno głupie pytanie: jak duży jest jeden piksel? :-)