płyta Gigabyte GA-7VAXP KT400 i pamięć ECC

Autor: Bart <behcioWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 22:16:47 MET DST

będzie działało? Może to i głupie pytanie (choć podobno takich nie ma).

Mam płytę jak w temacie i chciałbym do niej kupić moduł pamięci 512MB 266 Mhz,
PC 2100, CL 2.5. Pamięć ta ma ECC, a z instrukcji do mojej płyty i z ustawień
BIOS-u nie mogę wywnioskować czy obsługuje ona, czy nie, korekcję błędów.
Zakładam, że skoro nie ma takich informacji, to nie obsługuje, ale tu pojawia
się kolejna wątpliowść - czy w takim przypadku wszystko będzie działało
poprawnie, z tym że bez ECC, czy też takie połączenie nie ma prawa w ogóle działać.

Proszę o odpowiedź najlepiej osoby, które taką konfigurację przetestowały. Jeśli
ktoś nie jest pewien, to niech lepiej nie zabiera głosu i nie mądrzy się.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc

Bartek