problem z playerami i chyba z kompem :-(

Autor: Nikon <nikon2000_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 17:39:12 MET DST

Witam
mam bardzo poważny problem , który polega na tym iż......
nie można oglądać u mnie w komputerze zadnego filmu
zainstalowałem sobie rozne kodeki i nic ,zmienialem playery takie jak
windows media player , bestplayer i wiele innych i nadal nie moge ogladać
filmow !
ZAWSZE mi wyskakuje takie cos , niezaleznie od tego jaki player chce
uruchomic.
http://republika.pl/max_tuning/error.jpg

dodam jeszzcze ze pol roku temu bylo OK , a teraz lipa i to jeszcze po
formacie
nadal jest to samo , wiec pomyslalem ze to moze byc przyczyna sprzetowa !

Pzdr.
Nikon