Re: internet w domu bezprzewodowo - ktos robil ?

Autor: Yoja <yoja2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 11:33:58 MET DST

> To może zdradzisz namiar na takiego providera? Jeżeli jego zasięg jest
> ogólno polski to może rozejrze się w ofercie.

U mnie to jest lokalna firma współpracująca z telewizją kablową i każdy z
dwóch IP ma pełną przepustowość. Na skalę ogólnopolską to nie wiem... Może
faktycznie z tym "często" trochę przesadziłam... Człowiek się rozbestwia :)

> Napisz coś więcej o konfiguracji routera w przypadku odseparowanych IP.
> Switch stoi przed routerem czy za? (patrząc w kierunku od providera do
> komputerów).

1) Modem internetowy do switcha
2) Switch kablami do:
     a) komputera stacjonarnego (pierwsze zewnętrzne IP)
     b) routera bezprzewodowego (skonfigurowany z laptopa jako drugie
zewnętrzne IP)
3) Laptop łączy się z routerem bezprzewodowo w osobnej wewnętrznej podsieci

Sam router też mógłby pełnić funkcję switcha, ale nie obsługuje dwóch IP :(

Pozdrawiam
Agata