TV out - czarny obraz w playerze

Autor: Janko <janko28_at_USUNTO.wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 07:53:36 MET DST

Witam!
Przeglądnąłem kilkaset wątków nt. tv out w archiwum ale niestety nie
znalazłem rozwiązania mojego problemu. Po podłączeniu TV do wyjścia TV out
karty graficznej (s-video - euro) i ustawieniu na klonowanie obrazu, obraz
jest od początku uruchamiania kompa, jest też widok pulpitu w WinXP. Można
tez oglądać obrazki np. ACDSee. Filmiki z aparatu cyfrowego w dowolnym
playerze: Win Media Player, JetAudio, vlayer. Natomiast przy próbie
odtworzenia dłuższych filmów np. mpg, avi, divx, obraz jest ok na monitorze
a na tv jest tylko w playerze czarny ekran.
Karta graficzna: PIXELVIEW GeForce FX5200 128MB 128-bit TV DVI nVidia, płyta
główna PCChips M848A, procesor AMD Athlon XP 2200+, pamięć 512 MB RAM.
Jak rozgryźć problem?

Pozdrawiam

janko