Re: wiatraczek

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 22:51:11 MET DST

Dnia Fri, 5 Aug 2005 22:45:16 +0200, mati napisał(a):

> Witam
> pisałem juz o tym wczesniej ale sie pomylilem co do wymiarow
> potrzebuje wiatraczka o wymiarach 20 mm na 20 mm i wysokosci 10 mm i z
> malutka wtyczka ewentualnie z duza to sobie przerobie bylem w kilku sklepach
> ale zaden nie jest w stanie mi takiego zalatwic jak rowniez nie moge takiego
> znalesc na allegro :( bede bardzo wdzieczny za jakies linki do sklepow
> internetowych ewentualbue moze ktos z was ma cos takiego do sprzedania?

http://www.videobit.com.pl/sklepvb/frames/sklep.asp?Strona=/sklepvb/frames/katalog/katalog.asp

Tutaj masz taki wentylatorek 20x20 do grafiki. Nie wiem czy to jest
20x20x10 i czy będzie pasował do twoich zastosować - to już musisz sam
sprawdzić. Ogólnie dosyc ciężko jest takie 20x20 dostać.

> Pozdrawiam
> i z góry big thx

pozdr

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam