Re: moze nieco OT - wysyłanie faksów na modemie

Autor: Sławek <noorder_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 21:31:05 MET DST

Markus Sprungk napisał(a):

> No tak :)

> Na podstawie tak lakonicznego komunikatu ciężko cokolwiek doradzać

Dokładnie komunikat jest treści "Podczas odbierania faksu wystąpił błąd"
  i tyle. Nic więcej. Klikam "odbierz faks" w konsoli słysze że modem
się łączy (nawiasem mówiąc to z czym on się łączy? tzn z jakim numerem?)
Jako numer faksu mam wpisany numer telefonu. Może ja mam źle
skonfigurowany ten program? Gdyby ktoś dysponował linkiem gdzie to jakoś
jest opisane jak skonfigurować tą konsole faksu spod XP.