Re: moze nieco OT - wysyłanie faksów na modemie

Autor: Sławek <noorder_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 20:43:06 MET DST

Markus Sprungk napisał(a):

> A co na to odbiorca?

A odbiorca to wszystkim dobrze znana i lubiana telekomunikacja
już_nie_polska - to wiadomo jak sie od nich można coś dowiedzieć:)

> Jakiej treści?

Tylko takiej, że odebranie faksów zakończone niepowodzeniem.

> To przecież normalne. Skoro ustawiłeś automat to co Cię dziwi?

Myślałem, że to jakoś mądrze rozpoznaje czy to przychodzi faks czy to
jest zwykłe połączenie telefoniczne.
No bo na logike chyba tak powinno być. Przecież chyba tez jest możliwe
używanie tego samego numeru do wysyłania i odbierania faksów jak i do
normalnych rozmów telefonicznych.