problem z wifi

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 20:11:53 MET DST

witam

nie wiem czy kieruję dobrze moje pytanie ale wydaje mi się ze problem
związany jest ze sprzętem

a mianowicie:

mam laptopa acer tm4102. z netem łączę sie najczęsiej przez usb i tu nie ma
problemu, ale gdy tylko spróbuje połaczyć się przez wifi, po jakimś czasie
zawiesza mi się całkowicie komp!!!! dzieje się tak tylko gdy zaczynam
mocniej coś ciągnąc np. bitcometem, pomaga tylko twardy reset. dzieje się
tak niezaleznie czy kozystam z domowej neostrady czy hotspota na mieście.

co to może byc??