Re: moze nieco OT - wysyłanie faksów na modemie

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 18:52:12 MET DST

Użytkownik "Sławek" <noorder@wp.pl> napisał w wiadomości

> Wysyłanie niby wszystko jest OK, wpisuje numer faksu na jaki chce wysłać,
> słysze jak modem wybiera, w okienku widze że trwa przesyłanie i kończy się
> to komunikatem w konsoli z zieloną kropeczką, że faks został wysłany. Moje
> pytanie - czy to pewne?

Tak, szybko możesz to sprawdzić - dzwoniąc do miejsca docelowego :)

> odbieranie faksów - na tym samym numerze mam normalnie telefon. Chce
> sprawdzić to klikam odbierz faks i znów się coś tam mieli ale kończy się
> błędem. Ustawienie automatycznego odbierania to też jakoś tak nie bardzo
> bo ktoś dzwoni to zgłasza się faks.

W przypadku rozpoznania faxu odbierze wiadomośc fax, w przypadku rozmowy
telefonicznej - telefon.

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+ ]