Re: [chyba troche OT] serwis laptopow

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 17:54:32 MET DST

Użytkownik "jacek" <jac83@skasujto.o2.pl> napisał w wiadomości
news:dcv9o1$ltq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hm... Sprawa wyglada tak: po szoku zwiazanym z uderzeniem pioruna w
> dom sasiada moj IBM odmowil wspolpracy na dobre.

Również byłbym w szoku :)

> Poszukuje wiec
> dobrego, solidnego serwisu, naprawiajacego przeslany sprzet. Prosze
> o wskazowki.

Rozumiem, że laptop nie jest już na gwarancji. W przypadku piorunów
zazwyczaj występuje spalenie sprzetu - i naprawa wiąże się chyba jedynie z
wymianą przepalonych elementów (o ile nie całości). Ja postarałbym się
zgłosić do serwisu autoryzowanego przez punkt w którym nabyłeś komputer - w
specjalnych wypadkach czasami idą na ugodę po wygaśnięciu gwarancji, więc..
warto spróbować :)

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+ ]