Re: Pen drive powoduje wyłączenie kompa...

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 17:49:05 MET DST

Użytkownik "komp" <przewoz_pw@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Włączyłem swojego Pen Drivea do portu USB w kompie a ten sobie - jak gdyby
> nigdy nic - wyłączył się...

Jeżeli pod dwóch systemach jest to samo to system można wykluczyć ;)
Natomiast ciekawy jestem czy używasz tych samych sterowników tu i tu - w
przypadku USB 2.0. Byc może ta wersja powoduje power offy przy jednoczesnym
podłączeniu dwóch urządzeń.
Spróbuj podłączyć kompletnie dwa inne urządzenia, jeśli pójdą to być może to
jakiś krzak sprzętowy pomiędzy tymi które Ty masz. Sprawdź to na innym
sprzęcie, może to płyta główna - z ECSami różnie bywa ;)

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+ ]