Re: Proszę o pomoc w wyborze laptopa [krótkie]

Autor: jahu1 <no_at_email.com>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 16:56:00 MET DST

Użytkownik "eM" <emgie78@nie-chce-spamu-gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dcv69o$sg9$1@inews.gazeta.pl...
> Sprzedawca bredzi.
> Mam w domu HPka z mobilnym Athlonem XP (z bateria 4400 mAh) - wytrzymuje
> przynajmniej dwa razy tyle (przy intensywnym uzytkowaniu, z jasnoscia
> LCDka na maksimum).
> Wiecej by moja noga w takim sklepie nie postala.

W laptopach <3000 na wszystkich elementach się oszczędza. W tym też na
baterii. Zwykle tam są bardzo słabe baterie (np ~2000mAh), wtedy czas pracy
laptopa jest właśnie taki jak ten sprzedawca pisze.

Spotkałem się ostatnio z trzema tanimi laptopami z Celeronami M i wszystkie
wytrzymywały mniej więcej 1,5-2 godziny. Wszystkie miały baterie właśnie coś
ok. 2000 mAh. Także przy zakupie należy sprawdzić w jaką baterie jest
wyposarzony laptop. Zakup nowej, dodatkowej baterii to zwykle koszt >400 zł.

pzdr