Re: LCD z Niemiec

Autor: alacak <jakawww_at_konto.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 16:07:14 MET DST

AvE!

..::Friend::.. wrote:

Na poczatek - to ja tutaj zadaje pytania! :)

> Tak z ciekawosci ktory sklep wysyła do nas? i czy opłaca się zwracac
> jak przeciez wysyłka w przypadku zwrotu jest na Twoj koszt..

Mnostwo, sam poszukaj ktore (linki ponizej), ale problemu nie ma i roznica w
cenie wysylki 10-20 EUR.
Ja odbieram od kolegi mieszkajacego 12 km odemnie, ale juz w Niemczech :)

http://www.idealo.de/

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp

Co do kosztu przesylki, to nie jestem pewien, niemiecki liznalem i boje sie
opierac tylko na google language tools (dlatego tez pytam praktykow) ale
wydaje mi sie, ze niektore sklepy zwracaja koszt przesylki :0

Pozdrawiam
alacak