Nagrywarka DVD LiteOn przerywa w 30%

Autor: infi <influencja_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 13:19:56 MET DST

Witajcie!

Zachęcona dobrą podpowiedzią w sprawie drukarki proszę Was o pomoc raz
jeszcze. Tym razem chodzi o nagrywarkę DVD. Mam ją już od 3 miesięcy i
działała do tej pory bez zarzutu.

Jednak dzisiaj coś się z nią stało. Kiedy chciałam nagrać archiwum swoich prac
z ostatnich miesięcy na DVD, zaczynała wypalać, ale na wysokości 28% stanęła -
zielona dioda mrugała, ale nie było żadnego postępu. Przerwałam po kwadransie.
Włożyłam nową płytę i stało się prawie to samo, ale zatrzymała się na 30%.
Podobnie było z kolejnymi dwiema płytami. Zrestartowałam komputer i
spróbowałam ponownie. Kolejna płyta poszła do kosza.

Teraz zapuściłam porządki na dysku, bo mało miejsca się zrobiło (6G), ale to
chyba nie powinno być przyczyną? Co jeszcze może się dziać? Jest jakaś metoda
na to? Acha - jeszcze jedno - płyty CD nagrywa bez problemu.

Pozdrawiam
Infi