Problem z włączaniem kompa - HELP

Autor: Paweł <pawra_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 13:00:58 MET DST

Witam,

Bardzo proszę o pomoc.
Mam problem z włączaniem mojego komputera i nie wiem jak sobie z nim
poradzić.

Przy włączaniu komputera (mam go przypiętego do listwy zasilającej z
wyłącznikiem, czyli akera) słychać naprzemienny sygnał tonu niskiego i
wysokiego oznaczający złe umocowanie procesora. Czasami pojawia się
również trochę inny sygnał, tylko nie wiem już co on miałby oznaczać. Po
kilku resetach (najczęściej dwóch) lub po dłuższym odczekaniu po
włączeniu samego akera zaczyna się włączać poprawnie. Lecz zamiast
pokazać się tablica ładowania systemu, ekran robi się czarny i tak
pozostaje. Po kolejnym resecie pokazuje się tablica awaryjna. Po
kliknięciu: "Uruchom system Windows normalnie" wszystko jest w porządku.
Czasami tylko jeszcze zacina się przy włączaniu Internet Explorera.
Posiadam system Windows XP. Procesor jest (bynajmniej powinien być)
sprawny, gdyż był kilkakrotnie sprawdzany i wszystko było OK. Niedawno
zmieniałem również kartę graficzną.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
Paweł