Re: DVD-RW ATA

Autor: PePe <basicp_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 11:43:55 MET DST

płytke zgrywa mi przez ok 3 min. czyli prawidłowo? pogubiłem się już
w tym wszystkim :D. z tego co wyliczyłem jest to średnia prędkość 26 x?
bo 700 MB/ 180 s = ok 4MB/s
4 000 kB / 150 kB = ok 27 x

> "DMA if possible". Różnią się tym, że w jednym masz aktywne
> DMA (bezpośredni dostęp do pamięci z wykorzystaniem arbitrażu
> magistrali PCI), a w drugim nie (PIO, dane przesyłane słowo po
> słowie przez procesor) :)

czym się różni PIO od DMA to wiem, tylko są rózne tryby DMA - w tej
chwili nie mamd ostepu do win ale z tego co kojarze to są jakieś
Multi...coś i UDMA pare trybów.