Re: ktory zasilacz wybrac?

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 08:06:47 MET DST

MadMan napisał(a):

> Rzeczywiście, podejrzane... Może cennik mają nieaktualny czy coś? O tej
> legalności napisałem w kontekście tego, że wszystkie zasilacze impulsowe
> sprzedawane w UE muszą mieć układ PFC.
> Jeśli jeszcze nie kupiłeś, zobacz po ile mają np. w esc.pl, albo zapoznaj
> się ze stroną www.kupujemy.pl

W esc.pl nie mają Enermaxa.
W kupujemy.pl wskazują mi AGE za 215 PLN (!)
W zenfist.pl po moim wczorajszym telefonie, podnieśli cenę ze 139 PLN na
189 PLN
W 4speed.pl mają w sklepie po 189 PLN, a przez Allegro sprzedają po 135 PLN

Dodatkowo w 4speed nikt nie potrafi powiedzieć, czy ten zasilacz ma PFC,
choć na aukcji i w cenniku piszą, że posiada.

--
Pozdrawiam, Arek