Re: brzeczace glosniki...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 03:09:33 MET DST

Andre napisa³(a):
> witam!
>
> mialem niedawno remont w domu i teraz gdy przystapilem do podlaczania
> wszystkiego okazalo sie ze nie jest tak jak bylo... ;) otoz mam kompa
> podlaczonego do calkiem przyzwoitej wiezy i przed remontem dzwiek byl
> czysciutki ale teraz glosniki brzecza... podlaczalem wszystko jak
> zwykle (zwlaczsza ze robilem to przed remontem po kilka razy). gdy
> odlacze kompa glosniki przestaja brzeczec. ta sama listwa podlaczona do
> tego samego gniazdka co przedtem. co moze byc nie tak?

A moze sprobuj w mikserze karty dzwiekowej zrobic mute na wszystko poza
wave i midi... U mnie w SB Live! 5.1 najczesciej bzyczy jak jest za
glosno ustawiony sygnal CD Audio. Jak go sciszam to maleje bzyczenie a
jak wylaczam to znika. Na wszelki wypadek sprobuj mute na wszystko co
zbedne chilowo.

Pozdro OMSON