Kazaa

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 02:33:26 MET DST

Witam!

Przepraszam, wiem, ze to nie o tym grupa... Ale jest tutaj naprawde duzo
osob bardzo obeznanych i sa moja jedyna szansa... Otoz bylo tak, ze znajomy
mial Kazaa Lite, ktora sie "normalnie" laczyla... Pozniej ja odinstalowal...
Nastepnie skanowal sobie system Panda i wykrylo mu 2 trojany: - jeden jak
mowil w rejestrze i go nie ruszal, a drugi na: C:\system\windows\t.exe - i
go usunal... Nie wie czy to wlasnie z tym zwiazane, ale nagle Kazaa nie moze
mu sie polaczyc... Mimo iz internet dziala ok i kilka razy juz instalowal i
odinstalowywal kazzee i dalej nie chce sie laczyc...

Przepraszam, za lamerstwo... Ale czy ktokolwiek moze w jakis sposob podsunac
pomysl... dlaczego tak sie dzieje? i z czym to moze byc zwiazane? i co dalej
robic???

Pozdrawiam
Nothingman