Re: brzeczace glosniki...

Autor: Kaja <kaja_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 00:09:53 MET DST

Thu, 4 Aug 2005 22:53:02 +0200, jedrus
<news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1003071E22@jplwant003.jasien.net>
napisał(a):

> Nie moge znalezc opisu, ale ( chyba Kaja sugerowala) jezeli masz
> glosniki "dopinane" ( gole koncowki kabla do zaciskow ) zamien
> kable w glosnikach.

Jak są dobrze podłączone ( czerwony kabel/drut w czerwonym, a czarny w
czarnym), to ok, ale może trzeba sprawdzić, czy są dobrze wetknięte :-)

> A tu masz chyba 3 mozliwosci z ktorych wyklucz mikrofon
> i na out/out-in MUSI toto chodzic bez przydzwiekow.
> Jezeli dotkniesz palcem do koncowki "jacka" podlaczonego
> do kompa, glosniki powinny zabuczec, jezeli beda buczec przy
> dotknieciu tulei "jacka" tzn. ze kabel jest do wymiany.
> Sprawdz tez, czy przypadkiem jakies blaszki na styku
> plyta-obudowa w okolicach muzyki nie robia jakiegos zwarcia.

To jest moim zdaniem najważniejsze do sprawdzenia.
Nie wiem, czy w tym przypadku pomoże też przeinstalowanie oprogramowania do
karty muzycznej? A może jednak.

--
Kaja