Re: Jaka obudowa/zasilacz do takiego zestawu?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 18:26:43 MET DST

> 4 x wiecej RAMu, Audiophile i Tuner tez nie? Pewnie nie, ale po
> ostatnich problemach z zasilaczem wole miec pewnosc..

Na szifteku HPC- 360-202:
P4 3GHz(Prescott) + GF6800 (podkręcony) + 1GB ram + HDD + 2xCDRW +
TunerTV + SBlive

Nie dosc tego pare dni temu dokładałem wiatrak na grafike (bo to GF6800
z pasywnym chłodzeniem) i w trakcie testu 3dsmark robiło się troche
ciepło, no i podczas tego zakładania przy full obciążeniu zrobiło mi się
zwarcie przy wiatraku na +12V, wszystko zgasło sziftek pięknie się
wyłączył po ponownym uruchomieniu kompa zadnych skutków ubocznych -
dlatego uwazam ze to dobry zasilacz.

GM