Klawisz w laptopie

Autor: Maciej 'Księciunio' Miszczak <mipol1WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 14:20:02 MET DST

Witam,
Kupiłem nie tak dawno laptopa (ASUS M6858NeU) i, jako że piszę na nim bardzo
dużo tekstów, po krótkim czasie zaczęło mnie denerwować "chrupanie" podczas
uderzania w klawisz "B". Klawisze są półprzezroczyste, więc przy pomocy latarki
:) stwierdziłem, że plastikowy elemencik, na którym opiera się płytka klawisza,
jest pod "B" zamocowany odwrotnie - inaczej niż wszystkie inne. Czy ktoś mógłby
mi powiedzieć, czy grozi to późniejszym uszkodzeniem klawisza przy dłuższym
użytkowaniu? Jeśli tak, to czy można to względnie bezpiecznie naprawić w domu
(laptop na gwarancji 2 lata, kupiony w lipcu, ale wysyłka do serwisu to przerwa
w pracy). Przeglądałem archiwum grupy oraz Google i nic nie znalazłem na ten
temat, więc proszę o pomoc.

Z góry dziękuję,
MM