Re: HIGH PERFORMANCE DFAULT

Autor: BeBop.pl <martwekonto_at_nic.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 13:41:21 MET DST

"Radek K." <radek678@wirtualna_polska.pl.> wrote in
news:42f01eb0@news.home.net.pl:

> Malo prawdopodobne zeby ustawienia High Performance z BIOS-u ci
> uszkodzily komputer. Prawdziwy High Performance niebezpieczny dla
> sprzetu zwykle zaczyna sie dalej.
>
> Pozdrawiam.

Troche spokojniejszy jestem, ale!
Musze dodać że gdy składalem komputer, przy wkładaniu procesora w socketa,
nieszczęśliwie zgiąłem jedną z jego wielu nóżek.
Wyprostowałem ją i wcisnąłem procka w gniazdo, lecz pewne zmęczenie
materialu (miedzianej nózki) nastąpiło.
Staram się więc od tego czasu nic nie podkręcać, nawet wiatraka nie
zmieniam, choc wiele chalasu robi.
a tu taka sytuacja, ze tylko na podkreconych ustawieniach działa komputer
:(
Może na sieci są kakieś porady do BIOS, co bym mógł znaleźć przyczynę
anomalii? Poprszę o jakies adresy URL.

Pozdrawiam!