Re: padnięty dysk twardy

Autor: Atlantis <marekw1986_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 12:09:02 MET DST

jedrus wrote:

> Rada na przyszlosc, to jak sie zaczyna cos sypac w HDD dobrze jest
> zrobic backupy i wowczas jeden preoblem mniej.

Spróbuj wytłumaczyć to kobiecie. :P

> Te caloekranowe robaczki tez mialewalem, ale potraktowalem dysk min.
> Hddregeneratorem i sie poprawilo na tyle, ze dalej moglem cos z takim
> dyskiem robiąc.

Będę musiał próbować. HDD Regenerator kiedyś uratował mi dysk, na którym
miałem kilka badów, do dzisiaj bez problemu działa na kompie, którego jednak
nie używam za często. Ale w tym przypadku badów jest co najmniej kilkaset,
więc chodzi tylko o to, żeby przegrać najważniejsze pliki, bez kupna nowego
dysku raczej się nie obędzie...

> Jezeli pojawiaja sie na dysku nowe rzeczy to przeciez
> samo sie nic nie robi i maze siostra miala "goscia" albo lapie cos via
> inet.

Komputer siostry nie był podłączony do Internetu, nie sądzę, aby coś
złapała. Pojawiające się pliki jasno wskazywały na błędy struktury plików i
bady na dysku.

> Nie wiem czy na stronie producenta bedzie jakies narzedzie do
> diagnostyki starego dysku ale sproboj wspomnianym hddregeneratorem a

Chodzi mi o program, który pozwoli na sprawdzenie "nowego" dysku 13 GB,
który mam zamiar kupić pod kątem obecności bad sectorów.

Pozdrawiam!!!

Atlantis