ktory zasilacz wybrac?

Autor: fonnika <fonnika_at_wp.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 09:50:12 MET DST

Wiem ze ten temat juz byl ale chcialabym zeby ktos poradzil mi ktory z
tanszych wybrac.

Na zasilaczach nie znam sie w ogole z uwagi na brak doswiadczenia w tej
dziedzinie. Nigdy zadnych problemow i stycznosci z

Teraz msm nieszczesnego Codegena, ktory siedzi w obudowie od kupna (obudowa
tej samej "swietnej" firmy). Zasilacz 300W.

Teraz, z niezbyt duzym zapasem gotowki chce zaopatrzyc sie w cos
mocniejszego (350W).

Moj zestaw to:
MB ASUS A7n8X-E Deluxe, Athlon XP 2500@3200 BOX, ATI Radeon9200, WD Caviar
80GB, CD-RW, DVD-ROM, dwa wentylatory 80mm wydmuchujace powietrze z
obudowy.

Wedlug AsusProbe napiecia w systemie mieszcza sie w normach ale np. Vcore
ustawione w BIOSie na 1,75V, wg. AsusProbe wynosi 1,792~1,808, czy to wina
zasilacza, czy to po prostu blad w obliczeniach napiecia? CPU-z podaje
takie same napiecia...
+12V u mnie ma wartosc 12,606
a w przypadku +5 i 3,3 odchylenia sa minimalne.

W niedalekiej przyszlosci planuje lekki MODing, chcialabym wstawic dwie
zimne katody, czy wymiana zasilacza jest konieczna?

Planuje zakup:

lub jesli uda sie zarobic te 60zl:

Podkreslam ze kasy mam niewiele i ze ta roznica to sporo jak na dzien
dzisiejszy. Wiem ze Chieftec to juz klasa ale czy jest o wiele wiele lepszy
od tego modecoma i czy warto w moim przypadku zrobic wszystko zeby udalo
sie uzbierac na niego kase?

Prosze o pomoc.