Re: Laptop do notowania - jaki? Ktoś sprzeda?

Autor: Kot <garfield21_at_interia.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 00:23:19 MET DST

> Witam.
> A ja i tak pozostanę przy swoim :P Polecisz na pierwszą-lepszą
> "tapetę", która regularnie wspiera przemysł kosmetyczny, farmaceutyczny
> itp. itd. czy jednak wolałbyś lepsze... "bebechy" (czyt. wnętrze =
> charakter) :P Lamer IMHO poleci na to pierwsze ;] Pozdrawiam.

Aktualnie? mowimy tu o lapku za okolo 1k wiec nie jest to nowosc.
W tej cenie mozna kupic Della C600 o takiej konfiguracji:
- Procesor Intel PIII 850 MHz
- 14" calowa matryca
- 256 MB RAM
- HDD 20 GB
- grafika firmy Ati 8mb

lub 3480
Pentium III 600 Mhz;
64 MB RAM;
12 GB
11,3" aTFT - za maly wg mnie .....
S3 Savage MX/IX 8 MB

Dell jest nawet mocniejszy a cena ta sama .....
Z zaniedbanym lub brzydkim modelem to wstyd sie pokazac (laptopa sie czesto
przenosi) - oczywiscie mozesz uwazac inaczej.
Czy to lamerstwo ze kosztem np. ramu, mniejszego dysku itd. wole miec
ladniejszy sprzet? napewno nie - sam wiem na co sie decyduje.