pytanie nt problemu z nagrywarka LG GSA 4163 B

Autor: Andrx <approved_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 22:54:01 MET DST

Witam/
zalezy mi na opinii nt nastepujacego problemu z nagrywarka DVD typu LG GSA
4163B/
firmware - ver. A103 / otoz "wypala" ona wlasciwie poprawnie nosniki typu
verbatim
oraz te "srednie" np. esperanza/
       ALE - jesli wypalam nosniki o predkosci 4x a nastawie predkosc
"wypalania"
mniejsza tj. 2x ( dla -r ) lub 2,4x ( dla +r ) to pojawiaja sie bledy w
nagrywaniu /
i albo plyta jest w ogole nieczytelna, lub system ja widzi ale nie nadaje
sie ona
do odtwarzania ( poza tym widac w cd-dvd speed jak bardzo jest "niezdatna" )
/
przy wypalaniu z predkoscia 4x jest ok/
       czy ktos z Grupowiczow orientuje sie co moze byc tego przyczyna/
ewentualnie, czy ktos mial podobny problem, i go olal, i nagrywarka poza tym
sprawuje mu sie ok /
z gory dzieki
pozdr
Andrx