Re: Technologia WAKE ON LAN

Autor: Zbigniew Malinowski <zbigniew.malinowski_at_onet.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 22:02:16 MET DST

Użytkownik "Adam_ss" <adam_ss@wp.pl> napisał w wiadomości
news:a4f91$42f0f1f7$540a181f$27020@news.chello.pl...
> CZy ktoś z was kiedyś korzystał z uruchamiania komputera przez "wake on
> lan"?

Ależ oczywiście, że tak.

> Jak należy skonfigurować komputer?

Zasadniczo, z mojego doświadczenia wcale nie trzeba nic robić. Być może
czasem trzeba aktywować tę funkcję w BIOS-ie, ale jeszcze nie trafiłem na
taki komputer.

> Jakim programem należy to wybudzić?

Jest sporo programów w sieci. Nie mogę odnaleźć tego, którego ja używam. Jak
do jutra nie znajdziesz to w pracy odnajdę notatki z adresem.

Pozdrawiam

Zbyszek Malinowski