Re: Zmiana k. graf. w starym komputerze

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 16:28:01 MET DST

Użytkownik "JaromirD" <rydberg@q2.pl> napisał w wiadomości
news:dcq4rl$9i8$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Wyrabia to nawet GF 2MX. Chodzi tylko o jakość tekstur nakładanych na
> planety i oczywiście szybkość "podróży".
> Chyba rzeczywiście wybiorę jakąś nVidii.

Na dzien dzisiejszy to wg mnie tylko nVidia. Nie napisales ile masz
pieniedzy do wydania, ale z opisu kart wychodzi, ze kolo 200-250zl max. Ja
jakies 3-4 miesiace temu wzialem wlasnie to co Ty wybrales: GF4Ti4200
128MB/VIVO/DVI za okolo 200zl i wydalem (tam dam!) 15zl na usprawnienie
chlodzenia. Zakupilem na allegro aluminiowy blok z wiatrakiem od Celerona
1.4 i przykrecilem go w miejscu oryginalnego chlodzenia od GF. Wiatrak
puszczony na 12V lekko slychac, ale da sie go spokojnie na 5 lub 7V (ta
wersja wydajniejsza znaczenie) i nie bedzie go slychac wcale.
Jest teraz w podobnej cenie na allegro taki sam GF, tylko ze MSI. Mylse, ze
to dobre rozwiazanie;)

Pozdrawiam
Mikolaj