Problem z wykrywaniem DVD

Autor: Krzysztof Dobrzański <cole_at_nospam.kolej.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 14:27:17 MET DST

Witam!
Mam problem z napędem DVD Samsunga. Przez prawie rok miałem go w kompie i
nic się nie działo, ale ostatnio założyłem sobie nagrywarkę DVD (na IDE 2
jako master), a czytnik przełożyłem na slave. Nagrywarka działa, za to mój
Windows stary napęd widzi tak:
http://tiny.pl/qt28
i oczywiście nie może go zainstalować. Na screenie widać, że niektóre litery
się nawet zgadzają...
Próbowałem z innym napędem, próbowałem z innym kablem IDE, niestety nic nie
pomogło. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Dodam, że mam płytę główną z
chipsetem SiS 661FX mATX.

--
 K. D.