Re: silikonowa klawiatura

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 14:03:50 MET DST

Uzytkownik "Shield" <usenet@gt.9o.pl> napisal w wiadomosci
news:6890x6f5d2fg$.1rb91kirufsjp.dlg@40tude.net...

> Sa jeszcze inne plusy - dobrze sprawdzi sie tam, gdzie piszacy ma czesto
> mokre/brudne rece (jakies sklepy, hutrownie itp.)
> Ale w codziennym intensywnym uzytku taka miekka klawiatura rzeczywiscie
> chyba sie nie sprawdzi.

To juz bym chyba wolal klawiature laserowa na BT - mniej miejsca zajmuje.
Polega ona na tym, ze laczysz ja po BT z PC/PDA i wyswietla Ci na biurku
przyciski w ktore stukasz:).
Albo kupowac zwykle klawiatury w hurcie (pewnie z 7-8zl jedna) i jak padnie
to druga brac - nawet w wilgotnym pomieszczeniu popracuje taka ladny kawal
czasu.

Pozdrawiam
Mikolaj