Joystick

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 06:12:03 MET DST

Posiadam joystick na który wydałem kiedyś trochę kaski.
Sprawny, fajny, ulubiony!!!
Kiedyś podłaczałem go do wyjscia portu gier ( 15 pin) na karcie dzwiekowej.
Niestety dokonałem wymiany płyty na której mam już dzwiekówke Sound Storm
(Abit NF7-Sv2.0).
I teraz mam problem że nie ma gdzie podłaczyć dżoja :((
Wpięcie karty dzwiekowej odpada.
Zakup nowego np. na złaczu USB też narazie odpada ( brak kasy)
Więc mam pytanie czy mozna przerobić złączkę joysticka ( 15 pin) np. na
złącze COM (9 pin) ????
Czy coś takiego zadziała??? Jesli tak to gdzie szukać schematu podłaczenia
kabelków do pinów w złaczu COM???
A moze coś innego podpowiecie????
Pozdrawiam.