HIGH PERFORMANCE DFAULT

Autor: BeBop.pl <martwekonto_at_nic.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 03:11:31 MET DST

Witam, po raz pierwszy tutaj.

Pierwszy raz, bo wczeœniej nie miłem żadnych problemów z komputerem.

Problem prawdopodobnie tkwi w BIOS'ie, system nie działał, pomogło >TYLKO<
ustawienie BIOS na:
HIGH PERFORMANCE DFAULT. Ale nie wiem czy to nie jest tylko "prowizoryczna
naprawa"
W każdym bšdŸ razie boję się, że komputer, który służy mi aktualnie do
redagowania pracy magisterskiej może ulec uszkodzeniu.

Proszę o radę, jeœli taka będzie to poproszę również na priv.

Problem opisałem szczegółowo tutaj:
http://www.microchip.net.pl/~poweruser/index.php?a=up4&pok=txt&pl=problem.t
xt&nr=59

Dzięki!!

p.s. Nie wim czy poszly polskie znaki..takze bez obrazy

maciek. mc-kBEZTEGO@o2.pl