MSI K7N2 DELTA-L i problem z bootowaniem

Autor: Jacek Łoziński <jacekloz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 20:04:30 MET DST

witam
jestem pierwszy raz na tej grupie więc proszę o wybaczenie jeśli popełnię
jakiś nietakt.
mam taki problem. Ostanio przypadkiem stałem się właścicielem płyty MSI
K7N2 DELTA-L.
Jednak po podłączeniu wszystiego w takim dodatku z lampkami (to się chyba
nazywa D-Bracket)
zapalają się na czerwono dwie górne diody. Czy możecie powiedzieć mi co to
oznacza. A może ktoś mógłby mi podesłać dokumentację instalacji płyty i
opisy do tych diod - (jakoś nie mogę znaleźć na stronie msi). mój adres to
jacekl@WYWALTOpoczta.xo.pl

Mam nadzieję że to nie oznacza że mogę tę płytę wywalić do kosza...

Bardzo proszę o pomoc

Jacek