Re: problem z większymi plikami z HP1100A

Autor: kicurek <kicurekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 15:14:52 MET DST

> Przecież HP1100 to laserówka=komputer przesyła informację o całej
> stronie, drukarka ją przetwarza i przenosi obraz (całej strony)na
> papier. HP5550 to atramentówka czyli komputer na bierząco przesyła
> informacje, które są drukowane.
> Możesz powiększyć pamięć w drukarce lub drukować z mniejszą rodzielczością

No dobrze że powiedziałeś, bo nie wiedziałem, że jedna to atramentówka a druga -
 laserówka ;))))
Uważam, że problem nie leży w rozmiarze pamięci 1100 - drukowałem kiedyś
większe rzeczy na niej, a poza tym skoro ma ona 2 MB własnego RAMu, to gdzie
jej się mieści 2,93 MB, bo wtedy dopiero się zatyka, co??
Drukowałem na niej pliki i 100 MB - i drukowało: ilość własnej pamięci ma
bardziej znaczenie dla prędkości drukowania a nie jak piszesz...