problem z dvd

Autor: Jarod <blueice.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 14:34:07 MET DST

heyka
mam problem z napedem NEC DV-5700A to nie jest nowosc. Ale widzi mi plytke
DVD-R z danymi jako audio z jedna sciezka. Tam rzeczywiscie jest jedna
sciezka. Czy da sie cos zrobic, zeby odzyskac dane ??? Tzn. zalezy mi na
tym,zeby ja czytal wlasnie w tym napedzie :) Czy wolniejsze nagranie plytki
by pomoglo? Jakis konkretny model plytek ? On czyta tylko dvd-r i to jest
dvd-r. Jak ktos ma jakies pomysly to dajcie znac.
Jarod